שלומית מלכה ויהודה לוי חתונה - יהודה לוי ושלומית מלכה מתחתנים רשת 13 / בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית המתוקה שמבלה כעת במלדיב.

שלומית מלכה ויהודה לוי חתונה - ×™×"ו×"×" לוי ושלומית מלכ×" מתחתנים רשת 13 / בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית המתוקה שמבלה כעת במלדיב.. שלומית מלכה היא לא רק אחת הדוגמניות הכי יפות בארץ אלא גם אחת מהסלבריטאיות הכי אהובות ופופולריות בישראל. ברגעים אלה ממש הרשת גועשת מהידיעה על הפרידה הבלתי צפויה של שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היפים והחזקים בביצה, שתמיד דאגו להרים ולתמוך אחד בשני. אכן הכותרת מאוד מרגשת, כי הפאוור קאפל של הביצה שלומית מלכה ויהודה לוי מרחיבים את התא המשפחתי. שכללו חתונה רומנטית ופוטוגנית במיוחד. גם אבא של שלומית היה ופינק את הבנות בארוחה.

הפרידה מגיעה אחרי גל שמועות בנוגע לזוגיות של השניים, שהפסיקו להיראות יחד בציבור ולא העלו תמונות משותפות. הצעידה אל עבר החופה, האורחים שהרחיקו עד לדרום, הנדרים המרגשים של יהודה ושלומית, חגיגות יום ההולדת של מאמא לוי וכמובן, הופעת ההפתעה של סטטיק ובן אל כל הדברים שלא ראיתם מהחתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה. גם אבא של שלומית היה ופינק את הבנות בארוחה. סלבס השמועה כי שלומית מלכה , שהתחתנה ממש לא מזמן עם בחיר ליבה השחקן המפורסם, יהודה לוי , בעניין של להביא ילדים וכמה. הזוג המתוק נישא אמש כדת וכדין אמש במעיין הנעורים, חווה פסטורלית בנגב, בין גבעות סלעי גיר ופארק גולדה, בנוכחות חברים ובני משפחה.

×–×
×–×" קר×" ×™×"ו×"×" לוי ושלומית מלכ×" ×"תחתנו from images1.ynet.co.il
כל מקום נורמלי שהייתם מציעים לשלומית מלכה ויהודה לוי לא היה מספיק, לכן הם בחרו לערוך את החתונה שלהם במקום הכי לא רגיל. מי שהכרנו לפני שבע שנים זה לא מי שאנחנו היום אחרי ששהתה כחודש בניו יורק בעקבות הפרידה מיהודה לוי, הדוגמנית שלומית מלכה הגיעה לישראל לצורך צילומי קמפיין, וסיפרה מה בין היתר גרם לפרידה שלה ושל יהודה: שלומית מלכה ויהודה לוי צילום: צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה! זאת החברה החדשה של יהודה לוי?! הפרידה מגיעה אחרי גל שמועות בנוגע לזוגיות של השניים, שהפסיקו להיראות יחד בציבור ולא העלו תמונות משותפות. בדיעבד אפשר לראות סימנים מקדימים, אבל אף אחד באמת לא ציפה לזה, למעט מי שכבר ידע. ענת מוסברג השניים, שבילו את הסופשבאיטליה לרגל אירוע של חברת הלבשה תחתונה אותה מלכה מפרסמת, מתחזקים זוגיות צמודה ו פוטוגנית במיוחד ואפילו מחזיקים בכינויי חיבה.

הפרידה מגיעה אחרי גל שמועות בנוגע לזוגיות של השניים, שהפסיקו להיראות יחד בציבור ולא העלו תמונות משותפות.

שלומית מלכה ויהודה לוי נשואים. כעת מסתבר שהזוגיות אכן הגיעה לסופה בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית המתוקה שמבלה כעת במלדיב. אחרי שש שנות זוגיות וארבע שנות נישואים, שלומית מלכה ויהודה לוי נפרדו. ענת מוסברג השניים, שבילו את הסופשבאיטליה לרגל אירוע של חברת הלבשה תחתונה אותה מלכה מפרסמת, מתחזקים זוגיות צמודה ו פוטוגנית במיוחד ואפילו מחזיקים בכינויי חיבה. 5 רגעי סטייל ששווה להתרפק עליהם. צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה! ברגעים אלה ממש הרשת גועשת מהידיעה על הפרידה הבלתי צפויה של שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היפים והחזקים בביצה, שתמיד דאגו להרים ולתמוך אחד בשני. בעוד מספר ימים הזוג הכי חם בתעשיית הבידור בארץ יעמוד תחת. לא ראינו את זה בא: בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית. זאת החברה החדשה של יהודה לוי?! זאת החברה החדשה של יהודה לוי?!

יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: אכן הכותרת מאוד מרגשת, כי הפאוור קאפל של הביצה שלומית מלכה ויהודה לוי מרחיבים את התא המשפחתי. בעוד מספר ימים הזוג הכי חם בתעשיית הבידור בארץ יעמוד תחת. צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה! אין לנו חדשות מסעירות לגבי הפרידה.

×›×›×
×›×›×" תפסנו את ×™×"ו×"×" לוי ושלומית מלכ×" from img.mako.co.il
ענת מוסברג השניים, שבילו את הסופשבאיטליה לרגל אירוע של חברת הלבשה תחתונה אותה מלכה מפרסמת, מתחזקים זוגיות צמודה ו פוטוגנית במיוחד ואפילו מחזיקים בכינויי חיבה. יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: אז מה עשו הפאוור קאפל בשעות היום בעיר הקדושה עם רב הסלבס והאם הם. בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית. אין לנו חדשות מסעירות לגבי הפרידה. לתפוס את שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היותר נעלמים בתעשייה ביחד זה כבר הישג למדורי הבידור, אבל לתפוס אותם יחד בכותל המערבי זה כבר חריג לכל הדעות. שלומית מלכה ויהודה לוי נשואים. במתחם אירועים מיוחד שנסגר אך ורק עבור שלומית ויהודה.

בדיעבד אפשר לראות סימנים מקדימים, אבל אף אחד באמת לא ציפה לזה, למעט מי שכבר ידע.

ברגעים אלה ממש הרשת גועשת מהידיעה על הפרידה הבלתי צפויה של שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היפים והחזקים בביצה, שתמיד דאגו להרים ולתמוך אחד בשני. זאת החברה החדשה של יהודה לוי?! את שלומית איפר וסירק מיקי בוגנים, שהיה גם הראשון לפרסם תמונה ראשונה של הזוג. שלומית מלכה ויהודה לוי צילום: אכן הכותרת מאוד מרגשת, כי הפאוור קאפל של הביצה שלומית מלכה ויהודה לוי מרחיבים את התא המשפחתי. 5 רגעי סטייל ששווה להתרפק עליהם. כל מקום נורמלי שהייתם מציעים לשלומית מלכה ויהודה לוי לא היה מספיק, לכן הם בחרו לערוך את החתונה שלהם במקום הכי לא רגיל. לא ראינו את זה בא: צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה! זאת החברה החדשה של יהודה לוי?! גם אבא של שלומית היה ופינק את הבנות בארוחה. בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית המתוקה שמבלה כעת במלדיב. יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו.

רגע לפני שיסעו למדבר להחליף נדרים, שלומית מלכה ויהודה לוי בסעודה בריאה טרום חתונה. בעוד מספר ימים הזוג הכי חם בתעשיית הבידור בארץ יעמוד תחת. יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: גם אבא של שלומית היה ופינק את הבנות בארוחה. צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה!

×™×
×™×"ו×"×" לוי ושלומית מלכ×" נישאו ×›×"ת מש×" וישראל כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
5 רגעי סטייל ששווה להתרפק עליהם. ברגעים אלה ממש הרשת גועשת מהידיעה על הפרידה הבלתי צפויה של שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היפים והחזקים בביצה, שתמיד דאגו להרים ולתמוך אחד בשני. יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: שלומית מלכה היא לא רק אחת הדוגמניות הכי יפות בארץ אלא גם אחת מהסלבריטאיות הכי אהובות ופופולריות בישראל. במתחם אירועים מיוחד שנסגר אך ורק עבור שלומית ויהודה. שלומית מלכה ויהודה לוי נשואים. צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה! אין לנו חדשות מסעירות לגבי הפרידה.

5 רגעי סטייל ששווה להתרפק עליהם.

שכללו חתונה רומנטית ופוטוגנית במיוחד. שלומית מלכה היא לא רק אחת הדוגמניות הכי יפות בארץ אלא גם אחת מהסלבריטאיות הכי אהובות ופופולריות בישראל. יהודה לוי, שלומית מלכה (צילום: זאת החברה החדשה של יהודה לוי?! בסופו של דבר מתברר שאכן יש דברים בגו ויהודה לוי ימשיך לדרכו אחרי ארבע שנים עם שלומית המתוקה שמבלה כעת במלדיב. אחרי שש שנות זוגיות וארבע שנות נישואים, שלומית מלכה ויהודה לוי נפרדו. הצעידה אל עבר החופה, האורחים שהרחיקו עד לדרום, הנדרים המרגשים של יהודה ושלומית, חגיגות יום ההולדת של מאמא לוי וכמובן, הופעת ההפתעה של סטטיק ובן אל כל הדברים שלא ראיתם מהחתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה. ענת מוסברג השניים, שבילו את הסופשבאיטליה לרגל אירוע של חברת הלבשה תחתונה אותה מלכה מפרסמת, מתחזקים זוגיות צמודה ו פוטוגנית במיוחד ואפילו מחזיקים בכינויי חיבה. יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו. לתפוס את שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היותר נעלמים בתעשייה ביחד זה כבר הישג למדורי הבידור, אבל לתפוס אותם יחד בכותל המערבי זה כבר חריג לכל הדעות. התרגשות וציפייה סביב החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה מגיעים לערב אחד ענק כל הפרטים והרגעים מהחתונה של יהודה ושלומית מבעד לצילומי הסטוריז של האורחים צילום מסך, אינסטגראם) הפעם, הגיעה לאוזניה של וואלה!

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook